poniedziałek, 19 kwietnia 2010

19.04.2010

hmm, nie byłam w szkole.
damn, coca cola cup mnie ominęło :CC HAHA
nogę już mogę postawić na ziemi :>
dzisiaj zabrałam się za robienie testów.
został równy tydzień, fuck it!
uhuh, znalazłam piosenkę, która
za mną chodzi już od dłuższego czasu
gnarls barkley - going on.mp3
ogarnęłam cały album the odd couple
bardzo pozytywna muzyka :>
poza tym nadal szukam butów
i w sumie, im dłużej to robię,
tym bardziej nie mogę się zdecydować.
poczekam aż w sklepach będą jakieś,
bo na necie narazie trochę syf.
trzeba się wybrać na jakiś trip po sh,
bo w sumie byłam ostatnio, ale puuustki.
idę zrobić herbcię, zajmie mi to jakieś pół godziny.
20 min, samo wejście i zejście ze schodów ahahha.

method man & busta rhymes - what's happenin'.mp3














stary 'fit'. spódnicza wyhaczona z allegro za 11 zł.
marynarkę jeszcze przerabiam.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

udało ci sie ze spudniczką
jesteś w trzeciej gim?
powodzenia na testach :)

0ldschool pisze...

tak wiem :>
mhm, nie dziękuję :))

Anonimowy pisze...

dobra spodnica, trzymam kciuki za testy ;)

0ldschool pisze...

dziękuję i nie dziękuję, again :)

Unknown pisze...

ejjj zabierz mnie na ten trip po sh, bo z chęcią bym poszła :D
ale to jakoś po waszych testach najlepiej :)

0ldschool pisze...

oko :> no po testach po testach. :D
teraz muszę się zabrać za powtóreczkę :c
ej ej, a gdzie mieszka dziadek? i nadal potrzebuje kul? :C

ANGIE pisze...

ja też teraz testy : <<<<
masakra!

Unknown pisze...

dobra to po testach się spikniemy :P
w Słupcy mieszka, no raczej potrzebuje. Jezeli ma je w domu [ :D ] to wezme od niego :P

ee tam, dobrze ci pójdą testy , zobaczysz :D

0ldschool pisze...

ej majra kupi mi chyba dzisiaj jakieś kule.
to za tydzień daj znać :>
nie dziękuję, dziękuję :*

Anonimowy pisze...

*: ładne ładne lasia